Mycket som snurrar...

Idag satt Glenn och jag på "Hus-möte" med en från Älvsbyhus...vi kollade planlösningen och allt allt allt...tillval...
Det är ju en del att tänka på...har låtit det smälta lite nu...och jag måste säga...det är INTE lätt det här. Tur att älskling och jag har samma stil iaf...vi väljer på 5 röda vad vi vill ha...så det är ju skönt.
Men sen finns det ju andra att välja oxå som Trivselhus, Myresjöhus hmmm....har kollat på Myresjöhus på internet och de verkar ännu bättre...men jag vet inte...
Det är SÅ svårt att veta om man vill bo i Växjö oxå...alltså det är hypersvårt det här...för tänk om man får värsta jobbet någon annanstans....nej alltså ju mer jag tänker desto mer förvirrad blir jag...
Vi längtar ju efter att ha något eget...där man kan gå utanför dörren och möta gräs istället för asfalt.
Näää, hjälp jag får ångest! Sen bara tanken på att vi bor så j*vla dyrt nu med...man blir så frustrerad....usch alla dessa lyxproblem man har för sig...men det är ju så..."Man kan alltid få det bättre" USCH vad hemsk man är...men jag tror inte jag är ensam.

Har just ätit upp fyra små yoggis...medans jag gjorde det kollade jag på nätet på vad man kan köpa till en nyfödd...en del saker kan man ju sålla bort men annars hittade jag en bra lista som jag skrev ut...det är ju bra att ha ngt att utgå ifrån.
Har även kikat på barnvagn...och jag tror vi är ense (än så länge har vi bara kollat på internet) om att det blir en Emmaljunga....Cangaroo City (3hjul och svart) eller City Cross (4hjul och svart) Men vi ska kolla mera...
Här går det undan säg...ha ha.

Kommentarer
Postat av: Martina

Inte lätt det där med att hitta hus... Har du och Glenn kollat efter jobb på andra ställen än växjö eller tänker ni pendla? Hoppas att ni hittar ett hus som passar er så kan jag komma och hälsa på er! ^^

Gott med yoggi! :p Hoppas att det var en bra lista du hittade. Ska bli kul det här med en liten bäbis (även om det inte är jag som ska ha den :D ). Bara väntar tills man kan hälsa på och börja köpa massa saker! wiii! Har börjat fundera på om jag ska kunna sticka ner en snabbis till småland n i vår innan sommaren... Får se om pengar och tid finns först... Men det blir nog bara några dagar i så fall. :) Nu ska jag strax iväg och jobba på KU. Idag har vi tårtbakningstävling! Brukar bli VÄLDIGT sött. :S Tänk själv: marängbotten, vanlijsås, godis, banan, grädde, chokladsås... huga! Brukar stå över eftersom jag ju inte äter godis. puh! Nä, nu ska jag göra mig iordning! Kram på dig!

2009-02-18 @ 18:04:30
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Jag ska hjälpa dig att inte göra ditrt livs misstag, köp INTE Cangaroo City. en skit vagn. emmaljunga är skit bra vagnar men den modellen är deras sämsta och en stor flopp. Vill du ha en trehjuling kan jag varmt rekomendera urban jungle. En kanon bra vagn och skit smidig. Vill du ha med 4 hjul kan jag varmt rekomendera emmaljungas cerox eller city cross. Vi hade ju en city cross när jag va hos dej men ville ha en smidigare vagn men som även passar till nästa barn så vi köpte en svart urban jungle. KANON VAGN:) helt underbar.

Ring mig om du behöver hjälp med vagn, jag är expert på området.



Älskar Älvsbyhus och deras 6rum och kök vinkel hus. Helt underbart är de huset:)



puss o kram

2009-02-18 @ 20:34:20
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ps åk till babyproffsen, butiks ägaren där är jätte bra och trevlig och kan mycket. Där kan ni provköra vagnarna. Lite lättare att bestämma sig när man testat dem.

2009-02-18 @ 20:35:41
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Minnie

Jag kan rekommendera city crossen, den va jättebra=)

Men dom på babyproffsen har blivit lite konstiga, så skulle nog hellre åkt o kollat på baby & kids, dom har fräschat upp den butiken jätte mkt.Kram

2009-02-21 @ 00:27:25
Postat av: Minnie

Hur går de med huset?? Hittar ni nåt som ni tycker om? Men ska ni flytta utanför stada el??

Jag tyckte ju om city crossen o kan också rekommendera den..=) Jättebra vagn!

Men jag skulle nog inte rekommendera babyproffsen, utan prova baby & kids,dom har gjort om den affären mkt så den har blivit jättefiin..=)

hade du frågat mig för 1 år sedan hade jag sagt babyproffsen, men dom har verkligen anställt fel folk o ägaren e sällan där.Så har säkert förlorat massor med kunder tyvärr. Kramar

2009-02-21 @ 00:34:26
Postat av: Minnie

Kan inte jag kommentera här el??

2009-02-21 @ 00:38:01
Postat av: Anonym

Nu kommer de in..tänkte väl de..skrev o skrev o allt bara försvann,men de va de de..samma sak på 2 inlägg...hehehehe

2009-02-21 @ 00:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0