Måndag

Började dagen med att prata med Elin på Kicks, chefen. Om lite tider och sådär. Fick fler tider att jobba nu och det känns ju jättebra!
Har även pratat lite med Jessica på telefon...(en som brukar jobba på Kicks oxå) Hon är så förstående och till henne kan man säga allt.
Dammsög och svabbade av alla golven här hemma med...det behövdes....strök upp tvätten och sen kollade jag även på Ronneby Brunn Spa...tänkte jag och Glenn skulle åka dit på lördag då det är Alla Hjärtans Dag ;)
Han fick ju ett paket på sin födelsedag med lite spa och mat så han tyckte det var ett bra tillfälle att göra det nu till helgen...det kan både han och jag behöva....plus att man får ju passa på medans vi fortfarande är två...
Glenn tar nog massage och jag med för den delen...sen en ansiktsbehandling....visserligen gjorde jag en förra året i november...men tyckte inte att den salongen jag var på gjorde det tillräckligt bra...sen är det ju bra att göra det med jämna mellanrum. Glenn skulle oxå behöva en ansiksbehandling...



En liten uppdatering om min mage med...nu är jag i vecka 15+1 och det bubblar på där inne...och växer...nu är den ca 10cm det lilla livet :) Om 5 veckor har det gått halva tiden ha ha det är ju inte klokt när man tänker efter. Om 3 veckor ska vi på ultraljud....det kommer bli häftigt....vi längtar så vi spricker snart. Man hoppas ju att allt är som det ska med, så en liten oro finns där med.
Men jag mår bra, har inga besvär eller ngt. Är inte lika trött på kvällen längre vilket är rätt skönt med tanke på årstiden med. Nu längtar man ju bara till sommaren!!
Och syrran när kommer du ner??????

Ikväll blir det nog bara lugnt och skönt tror jag...eller det blir det för Glenn har kört snö inatt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej..



Grattis till tillökningen tjejen. =9 När är det beräknat?



Men du får ju inte gå på massage nu den första tiden väl?? Måste ta det lugnt. ;)

ÅÅå du synd på ronneby brunn där.. men va kanske lika bra. Hörde av folk som hade varit där och de va inte alls nöjda med ansiktsbehandlingen. =(

Kramar

2009-02-10 @ 22:17:56
URL: http://ottamyhead.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad skönt med massage!! >_< Vill också ha! Ansiktsbehandling har jag aldrig provat, men hade velat gå på en sån där behandling (kanske att det t.o.m. ÄR ansiktsbehandling) där man får sin hy diagnostiserad så man vet hur man ska hantera den. Blir galen på min "tonårshy"! Det är så löjligt. Jag är för f*n snart dubbelt så gammal som en!

Jag vet ju inte när jag kommer ner... :( Jag har funderat lite kring hur vi ska göra efter sommaren. Jag har ju mitt elitfönsterjobb (jippi...) där jag har fast så om jag inte har tänkt att bo kvar kring Lenhovda så får jag nog säga upp mig från det och försöka hitta nåt nytt och mer relevant för min 5-åriga lärarutbildning. :) Jag vet iaf att jag kommer ner i juni så jag hinner ner innan "kläckningen". ^^ Har sett massa gulliga bäbissaker i affärerna här, men det är lite tidigt att börja köpa än. :) Men det kliar ändå i fingrarna. :P

Kram på dig! Nu ska jag fota snön som ligger så fint på träden. Har nog 40-50 cm snö här. :P

2009-02-16 @ 12:09:16
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: Martina

Vad skönt med massage!! >_< Vill också ha! Ansiktsbehandling har jag aldrig provat, men hade velat gå på en sån där behandling (kanske att det t.o.m. ÄR ansiktsbehandling) där man får sin hy diagnostiserad så man vet hur man ska hantera den. Blir galen på min "tonårshy"! Det är så löjligt. Jag är för f*n snart dubbelt så gammal som en!

Jag vet ju inte när jag kommer ner... :( Jag har funderat lite kring hur vi ska göra efter sommaren. Jag har ju mitt elitfönsterjobb (jippi...) där jag har fast så om jag inte har tänkt att bo kvar kring Lenhovda så får jag nog säga upp mig från det och försöka hitta nåt nytt och mer relevant för min 5-åriga lärarutbildning. :) Jag vet iaf att jag kommer ner i juni så jag hinner ner innan "kläckningen". ^^ Har sett massa gulliga bäbissaker i affärerna här, men det är lite tidigt att börja köpa än. :) Men det kliar ändå i fingrarna. :P

Kram på dig! Nu ska jag fota snön som ligger så fint på träden. Har nog 40-50 cm snö här. :P

2009-02-16 @ 12:09:26
URL: http://smalandstos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0