"Lite" av dagens händelser...

Ok, det blev inget organiserat i vårt förråd idag...Glenn var lite trött och sleten efter igår....och okey, jag kan ju inte vara så stygg och tvinga ner honom till förrådet för att kånka och fixa...ha ha...så det blev en utflykt till Bror Pehrssons i Alvesta...jag fick köra då...Nu kommer det roliga...kommer ut på 25:an och vi sitter och småpratar i bilen...då kommer en blå jetta upp i arslet och gasar...det var nog den tattigaste bilen jag sett (tänkte genast på sveriges värsta bilförare), full med invandrare och jag ser att han vill köra om...Ok, för det första BESTÄMMER JAG om jag vill lägga mig lite åt sidan riskfritt för det andra kom det mötande trafik....Nej då kör idioten om på INSIDAN istället....och jag slänger mig på tutan men vad hjälper det egentligen när den knappt hörs tutjävlen...skulle haft en lastbilstuta ta mig fan! Det var en vek tuta sa jag till Glenn....inget svar...då har han plockat upp telefonen och ringer polisen ha ha...han förklarar vad som hänt och att de uppenbarligen är på väg till/mot ljungby....då säger polisen att det står en polis därvid och väntar in...HA HA så jävla bra...ibland måste man bara få jävlas tillbaka..man kör INTE om ERIKA JONASSON ostraffat!

Sen inte nog med det kommer en tönt och kör om mot mig...så jag får bromsa....man märker ju verkligen att det är en SÖNDAG man är ute och kör på.

Vi letar efter två fåtöljer...och vi hittade två olika varianter...de kostar lika mycket och det gör ju inte saken lättare att välja heller...

Tänkte lagt ut bilderna på dom här nu men de låg i Glenns tegelstenstelefon som är så avancerad att det inte räcker med att koppla in en sladd i telefonen till datorn...så det får väl vara då...

Har ni förresten tänkt på en sak....det finns aldrig några klockor i butikerna synliga...inte i någon....man ska inte tänka på tiden när man kollar runt....så inte heller på min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Ewelina

HAHAHA!

Du är så sjuk!

2009-02-08 @ 18:57:15
URL: http://ewelinakenis.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahahaaaaaaaaa - fan vad RÄTT gjort Erika! Tuta på bara - irriterande med svag tut, jag lider av samma sak på våran bil! Moahahaaa... Bra av Glenn att han ringde snuten! Fan vad man blir LACK på såna idioter! Och ja - jag håller med, man blir ju fan LIVRÄDD för att ens ge sig ut på vägarna efter att man sett ens en fjärdedel av det programmet... Huu!

2009-02-08 @ 22:49:29
Postat av: Martina

Det finns idioter ute på vägarna! Som tur är är man inte en av dem. :) Ni får sätta dit mistlur storlek XXXXXXL på bilen så får vi se om nästa idiot reagerar! ^^ Kram!

2009-02-16 @ 12:01:32
URL: http://smalandstos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0