Hallå igen =)

Nu var man här igen...gick bra att jobba idag....det var kul att komma till Kicks igen. Ska jobba i morgon oxå.
Adde & Hanna är här på lite kvällsbesök....frågade Adde hur man skulle räkna ut om man jobba extra en månad på Kicks...hur mkt man då kunde få plus sin a-kassa...tog fram min miniräknare från gymnasietiden...(ja någon nytta ska man ju ha av den med) Jo så Adde satt och tänkte...och jag knapprade in det han sa....hmm....jaja, jag ringer någon och frågar istället sa jag sen...man blir inte klokare av att sitta och räkna och dividera om olika saker...


Ikväll pratade jag med Nathalie i telefonen....det var jättekul att höra hennes röst och hon gratulerade oss för bebisen. Tack vännen!!!

Nathalie med sin Vincent

I morgon ska jag skriva ut mitt CV och lämna på simhallen! På fredag ska jag och Sarah på Vattengympa för gravida ha ha det kan nog vara skönt kanske....
Ja, igår fick jag ju duktigt köttsår efter att ha tänkt vara duktig och gå runt sjön...sockan satt fast när jag skulle ta av den om jag säger så.

Sen måste jag ju säga GRATTIS till Tessan med uppe i Norr som fick tjänsten som Butikschef på Ginatricot!
Det är du verkligen värd & du kommer klara det galant!

Tessan :)


Ja det var väl allt vad jag hade att säga idag ;)

Till sist bara....man förstår vilka som bryr sig om en när man får ett samtal eller sms eller vad som...det värmer! Sånt blir jag glad av iaf och kan gå och tänka på ett tag.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!!







Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej vännen! vad roligt att du får jobba lite extra på kicks. Dem tycker verkligen om dig på kicks. Anette prata så gott om dig och hon va så ledsen på jobbet när hon fick höra att du skulle sluta.

Kram

2009-02-04 @ 22:09:10
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hihi, vad rolig du är som la in en bild! =) Tack i alla fall söta du. Ja jag är taggad som bara den, ska bli riktigt kul det här! :p

Hälsa Glenn och ha det så mysigt på vattengympan, det är säkert kanonbra! =)

Kram!! <3

2009-02-04 @ 22:35:58
Postat av: nathalie

oj så liten han va på bilden min vincent och gud så stor och fet jag är där:) moahahahahahahahaha tur att man kan förändras

2009-02-05 @ 21:33:53
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0