God kväll

Nu sitter man här igen och bloggar :) Hoppas ni hänger med mig...ni har ju inte kommenterat på ett tag nu...*snyft*
Igår jobbade jag och idag har jag med jobbat hela dagen...blir att jobba i morgon med :) Är p-möte i morgon innan...och det tyckte chefen jag skulle vara med på :)
Alltså det är första gången jag känner lycka av att gå till ett jobb och jobba..man känner sig så välkommen och alla är så himla snälla...! Tyckte om att prata med Elin idag om min graviditet...hon är så förstående och pigg och full med energi...så go när hon sa att jag skulle ta det lugnt med att lyfta tungt...hon sa det på ett så rart sätt.
Jag var lite rädd först hur hon skulle reagera när jag sa att jag var gravid...men vet aldrig hur vissa chefer tänker.
Men hon märker ju att jag kan jobba på som vanligt...så det är ju bra. Ska jobba nästa vecka oxå.

Såg sverige värsta bilförare ikväll med...Adde var här en sväng...nu är det Lyxfällan..ja jisses de är inte kloka en del...tar smslån och allting...icke bra icke bra.

Ska färga håret på Hanna i morgon...det blir nog kanon! :) Vi kunde ju ta och äta tillsammans med på kvällen.
 
På lördag är det ju Alla Hjärtans Dag...det blir inget Ronneby Brunn...sämre erbjudande än en vanlig lördag...så vi tar det helt enkelt en annan lördag :D
Vi ska hem till mina föräldrar och äta gott och mysa...gå ute i skogen och vandra och andas "riktig" luft på landet.
Träffa farmor oxå...som jag har längtat...har bara berättat att jag är gravid över telefonen till henne....lille söta farmor hon blev så glad så..."men det var väntat" sa hon ha ha...hon tyckte Glenn var mogen för längesen :)

Nu märker man att magen växer lite..denna veckan har det hänt grejer....igår la jag handen på magen när jag skulle sova....tyckte att jag kände ngt där...men jag inbillade mig kanske...Glenn tyckte han kände hjärtslag...men äsch det var säkert inte så ha ha...

Nu ska jag forsätta se på dummaburken. Toodeloo

Kommentarer
Postat av: Nathalie

klart jag läser, orkar bara inte skriva varje gång, jag är en latjävel:)



Puss o kram

2009-02-13 @ 10:39:48
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Josefibe

Jag är med en trogen läsare, men inte orkat skriva något.

Vad var det ni skulle ha för hyllan och vad är det mått på den?

2009-02-13 @ 17:31:59
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Och att jag läser troget vet du ju :)



Tänker massor på dig gumman!!

KRAMAR!!

2009-02-13 @ 22:27:13
URL: http://ewelinakenis.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag ser att en del vill försäkra dig om att de läser. Måste nog medge att jag missat läsa de senaste gångerna, men jag tar allt på ett bräde nu. :) Har haft lite att göra plus att det är avstressande och SKÖNT att slippa sitta vid datorn och känna sig tvungen att vara uppdaterad om allt och alla. :) Har lite problem med stress när saker börjar hopa sig... :/ Får hoppas att jag klarar våren så jag kan vila på sommaren sen. :) Kram!

2009-02-16 @ 12:14:02
URL: http://smalandstos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0