Funderar...

Har ingen lust att skriva nåt just nu ;(
Nej men faktiskt är jag ur balans idag och känner faktiskt bara för att stänga in mig i en mörk garderob och sitta där och gråta. Efter det skulle jag vilja kunna gå i taket med fötterna istället för på golvet...för att hämnas på dom som stampar som f****n ovanför. Då tror jag glädjen skulle infinna sig igen...
Vad hon tjabbar...Rachel Ray....käften glappar ju hela tiden på henne...hon blev så stolt över sin lasagne så hon tror ju snart att hon är gud själv.
Hur svårt är det att slänga ihop en lasagne då...ja, hon har väl sina goda sidor hon med...snart slipper vi alla kanaler ändå...finns annat att göra än att glo på tv.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahha du är ju rolig du:) Gissar att det finns lite gravid hormoner inblandade i det kännslomässiga inlägget:P Hahahahaha du är ju söt:) och jag slår vad om att din lassange är godare:) bara till att bjussa mig:)

2009-02-27 @ 14:31:30
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Martina

Du får gaska upp dig eller

är det hormonerna? :) Snart är det ju helg iaf och då blir det kanske lite roligare att vara hemma när Glenn håller dig sällskap. :) Kram!

2009-02-27 @ 14:31:45
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: nathalie

Svar från bloggen: Vi säljer den då vi ska ha syskonvagn istället. Just nu abvänder vi en emmaljunga sulky och sen blir det syskonvagn (urban jungle) känns lite väl "lyxigt" att ha en urban jungle enkelvagn som bara en extra vagn:) Nya kostar det ju en del. Jag ska inte ha semester 9 veckor utan vara mammaledig 7 veckor och semester 2:) mammaledigheten kan de inte hindra mig från. Det är det bästa med mammadagarna. KRAM

2009-02-27 @ 14:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0