Fredag :)

Det är nog den bästa dagen på hela veckan...så härligt. Jobbade igår och sen blev det kalas på kvällen, Glenns syster Linda fyllde år. Så vi var där och åt smörgåstårta och massa gotte...mumsigt.
Idag har jag oxå jobbat :) Det är så roligt att komma dit och jobba, jag trivs där.

Ikväll ska älskling och jag laga Flygande Jakob med Ris & Sallad :o) Tror det blir jättegott! Mys-kväll.
Hmm...en sak stör mig lite...innan jag blev gravid kunde jag äta Koh Thai typ en gång i veckan för jag älskar/älskade det....men icke...det har inte ätits sen jag blev gravid...eller jo smakade en gång men kunde inte äta upp...det smakade illa...och thai mat måste ju vara lite starkt med...

Nyss råkade jag klicka på krysset uppe i fönstret och stängde ner hela bloggsidan...typiskt mig...bara för att jag skulle fixa in lite bilder här...MEN så loggade jag in igen och det hade automatiskt sparat...yeeeeees...








Kommentarer
Postat av: Josefine

Naw så söt mage. Vill oxå ha =)

2009-02-20 @ 17:03:50
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Josefine

2009-02-20 @ 17:48:32
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hur känns det nu när magen växer?

Ne kan inte ha rrosa längre, är ju inte riktigt min färg ju ;)

2009-02-20 @ 17:49:22
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åhhh bebis mage:) mysigt. Hhihihihi sötnöt där, SAKNAR DEJ MASsOR!!!!! Hälsa "flingans" Pappa med (glenn fall du itne fattade vem jag menade :P)

2009-02-20 @ 19:17:44
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ser ut att bli en liten grabb det där..! ;o)

Ha en supermysig helg! Själv sitter jag fast på Arlanda pga flygförsening. Kul sätt att tillbringa fredagkvällen på - NOT!!! morr

Kram!! <3

2009-02-20 @ 21:21:36
Postat av: Ewelina

O vad fin du är gumman!

Ska bli så kul o följa dig när du växer :)

Pusss å Kramar!!!!

2009-02-20 @ 21:58:31
URL: http://ewelinakenis.blogg.se/
Postat av: Minnie

Vad kul att få se din mage, eftersom vi inte träffats på ett tag..=) Kramar

2009-02-21 @ 00:30:33
Postat av: Martina

ÄNTLIGEN får man se lite bilder! :D Kan du inte lägga in en helfigursbild så man får lite helhetsintryck också? :)

En sån fin mage du har! :D Saknar återigen att jag inte kan vara med på plats och se utvecklingen... :( Måste försöka komma ner nån gång! :P

Mmm, smörgåstårta... dregel SÅ gott! har inte ätit det sen jag vet inte hur länge sen! Kommer du ihåg när vi köpte en smörgåstårta ihop från coop när vi var små och delade på den? :) Bättre än en påse godis vettja! ^^

Har haft en ledig dag idag och passat på att rensa vattenlåset i badrummets handfat. Bästa att passa på innan det proppar igen totalt. :D Sen blev det en rengöring av alla "badrumsmöbler" utom hyllor. Använder ett mr muscle som luktar lite apelsinaktigt, men när man har använt det så luktar hela badrummet urin. Blä! ska aldrig köpa det igen! ever! Anna kommer hit idag och sjka stanna här en vecka. Passade på att dammsuga så det är rent och fint när man får gäster! ^^ Kram på dig! Hälsa Glenn! :)

2009-02-23 @ 16:28:14
URL: http://smalandstos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0