En ny bok :)

Har vart en runda på stan idag...handlade två långa linnen från Ginatricot, en i fräscht vitt och en i cerise...nu får våren gärna komma ;)
Sen handlade jag två nya mappar att sätta in mina viktiga papper, ville inte ha någon trist pärm så blev två vita med svarta blommor på...fint. Kollade även efter en bok som heter "Mammapraktika" hittade den på Akademibokhandeln...där kostade den 319:-...hmm..det var lite dyrt så jag väntade...och det var väl tur det...gick in på pricerunner när jag kom hem och hittade den för 163:- INKL frakt...inte illa va!
Det var Elin på jobbet som tipsade om den...och den verkade bra och rolig att läsa för båda.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Bra att du stödjer Gina Tricot..! ;o)

2009-02-17 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0