Denna dagen...

började med att man väcktes av att en skopa dånade rakt ner i asfalten utanför vårt sovrumsfönster...då var det Glenns pappa som skulle köra snö...en söndagsmorgon KLOCKAN 9. Jag döööööör. Alltså det var inte uppiggande att vakna av en sådan sak. Det roliga är ju att det var knappt ingen snö att köra bort heller...allt kommer typ vara borta ikväll.
Kunde inte somna om men låg ändå kvar...
Nu sitter jag här med nästan (haha) tom mage och är hungrig....Glenn hade köpt frallor så får väl hugga in på dom nu strax.

Idag tänkte jag att vi skulle hjälpas åt att rensa ut lite från förrådet...bra att göra det medans man har kropp för det...och medans det inte är 40 grader varmt då man lätt kan bli lättretlig om man ska flytta grejer och städa...

Igår såg syrran och jag Wallander-Mastermind...ha ha den hade jag inte sett...hur f*n kan jag ha missat den??
Jag har ju sett alla Wallander...och det roliga var att den var från -05 när jag kollade på info knappen...
Men den var ju bra....ikväll blir det den nya Wallander filmen...och Adde ska du sitta i mitten på bion med Hanna och 3 platser till då "att lägga jackan på" alltså du är ju så rolig...du vill verkligen sitta själv med frun ha ha...


Adde med sin Hanna



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin bild du har hittat på oss =). Ska verkligen bli roligt med lite bio ikväll. Vi ses, kram kram

2009-02-08 @ 11:10:31
Postat av: Nathalie

Gud vilken snygg blogg..

hur lyckas du?+ ja blir galen.. Får aldrig till det så bra.. å den där overhead, hur har du fått den? ja får bara in namnet på min blogg och kan förstora och förmindska, sen blir ja galen. haha..

Nää får nog sätta mig ner och ta tag i detta tror ja.=p



Kramar

2009-02-08 @ 11:17:43
URL: http://ottamyhead.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nää men nu hittade ja sidan som du tagit din blogg designe ifrån.. ja som rodde att du läkat och krånglat själv.. =P Men de va ju bara att kopiera in.. ahha

Ja har suttit som en idiot innan och klippt och klistrat.. haha..

Ja det va kul att ses igår.. va ju väldigt länge sen sist.

Har länkat till dig me. =)



kramar

2009-02-08 @ 15:07:06
URL: http://ottamyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0