Då har onsdagen gått snart...

Nu ligger Alfred och sover och Glenn är i Ronneby på 50årskalas...var visst någon på hans jobb som fyllde år...så då passar jag på att kollar lite i datorn.
Idag har vi fått vår diskmaskin installerad...det var på tiden...klarar mig INTE utan den apparaten kan jag säga.
I morgon ska jag träffa Sarah & Albin...vi tänkte gå på stan. Det ska bli skönt att röra på sig lite. Får hoppas att Alfred inte har en dålig dag bara. Men de gnälliga dagarna brukar oftast bero på att det är för varmt.
Har ju för fasen inte varit på stan på....jag vet inte hur länge sen det var...så det ska bli riktigt roligt. Ska shoppa en del tänkte jag...har en del grejer som jag kikat på...tänkte utnyttja mina kuponger som jag fått från diverse butiker med...alltid lite extra kul att shoppa då med. 
Ja och in till Kicks ska jag ju oxå...och visa upp min skatt. Elin sa att de hade en liten present till oss...då blir man ju lite nyfiken faktiskt ;)
Får bjuda dom på lite fika oxå när jag ändå är där.

Kan uppdatera för er som inte vet...nu är Alfred 53 cm lång och väger 3588 gram. (Men det är säkerligen mer nu för vikten o längden mättes för en vecka sen) Ska till Bvc nästa torsdag igen. Då är han 1 månad ju...
Han äter på bra iaf, och amningen funkar oxå bra.
Mycket som måste fungera.
Han ligger i sin vagn så fint, han är så gosig när han vaknar och gäspar så fint sen...man vill bara krama och pussa på honom hela tiden då.

Kul förresten är ni ska flytta hit Josefin & Johan...då blir vi ju grannar! Kan vi bli lite bättre på att ses.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja det är klart att vi ska bli bättre på att ses. Jag lovar. Vi få bjuda er på en inflyttningsfika när flytten är färdig =)

Vi hör av oss i början av nästa vecka så får vi boka in en dejt 8)

2009-08-27 @ 20:36:14
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack, det kändes bra när jag skrev det =)

2009-08-28 @ 13:51:55
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Hej gumman!

Förstår att du inte har tid till annat. Vad gör man liksom? Ibland är det dock otroligt frustrerande men jag tycker du fixar det heeelt galant!

Du vet vem killen jag träffat är... Får berätta mer när vi ses och det blir SNART hoppas jag!

När ska ni döpa Alfred förresten?

Nehepp, nu får vi allt ta o ses snart, jag saknar er ju!

Puss å kramar! ♥

2009-09-01 @ 18:36:00
URL: http://ewowilolinonaaa.blogg.se/
Postat av: Martina

jag vet inte när ni vill leka modell. :) När har ni tid? Trodde at jag var ledig hela måndagen, men hade visst personalmöte 15:40-17:00... Blä! Men vi kanske hinner fota lite innan jag behöver åka dit? :) Kram!

2009-09-06 @ 13:24:26
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0