Älskade Alfred :)

Han ville ut lite tidigare...den 3:e augusti kom han till oss.
Så fin och underbar!
Förlossningen var en positiv upplevelse...tog först lustgas när jag hade badat lite och öppnat mig 7-8 cm...då behövdes det...orkade inte andas ut och in så lugnt som innan då...det var då det bröjade göra ont. Sen tog jag inget mer...det gick jättebra! Och ont...nej enligt mig gjorde det inte SÅ ont...skulle mer vilja säga att det var jobbigt!!
Var trevlig under hela förlossningen...inga skälsord :) Fick beröm för min starka vilja och de frågade om jag hade övat mycket på själva "andandet" ha ha nej jag har inte övat någonting....vi hann aldrig det på föräldragruppen...(det sitter i ryggmärgen) Det enda var att Glenn fick lite rivmärken på hans ena arm...fick ta tag i hans stol istället och dra.
Kasade bara ner när jag skulle krysta så låg på sidan med ett ben i luften och födde, det gick bra!
Magiska dunderkrafter man får alltså.
Har gått ner 8 kg hittills om det skulle vara intressant för någon...haha
Har nyss lagt ut en webbis på smp om någon vill kika där sen.
Här kommer han...vår Alfred :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhh herre gud så söt han är:) STORT GRATTIS TILL ER BÅDA. Skönt att allt gick bra och att ni mår bra. Hoppas att jag får se han snart in real life:). Jag får åka ner till er och snuffsa lite bebis:) Sköt om er. Massa kramar

2009-08-10 @ 19:43:12
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Hanna

hmm vilken sötis, bra jobbat Erica!! Skönt att det gick så enkelt att ploppa ut honom!!hehehe (kanske inte kändes som han ploppade ut?)

verkar som han får din hårfärg?! Hoppas ni får sova något på nätterna och att amningen fungerar om du ammar förstås...kram kram

2009-08-13 @ 22:12:41
Postat av: Martina

Han är så söt, lilla systersonen! ^^ Jag får kolla in webbisen sen om jag hittar den. :) Malin och tomas var i c-delen på smp idag med sin bäbisbild förresten. :D Kram!

2009-08-15 @ 23:04:13
URL: http://smalandstos.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Hej gumman!

Jag instämmer i att du är dålig på att blogga men det är ju heeeelt förståligt!

Jag hoppas jag kan komma in snart igen o pussa på er sötnos! Vore så roligt!

Tänker massor på er o hoppas ni har det bra!

Puss, kram o Kärlek ♥

/Kussen

2009-08-20 @ 10:15:53
URL: http://ewowilolinonaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

STOOOOOORT GRATTIS Erika - än en gång!!! :D



Så skönt att det gick bra alltsammans. Nu får ni ta hand om er hela familjen och bara mysa ihop! Vi hörs framöver!



Stor kram! <3

2009-08-20 @ 22:14:01
Postat av: Tessan

Det var jag som skrev inlägget ovan, helt plötsligt var namnet borta, skumt. fniss

2009-08-20 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0