Allt är bara bra!

Vi var ute och körde en runda igår...då körde vi vid lugnet och såg att små yttepytte lammungar sprang runt i hagen...
Var tvungen att ta kort...så söööta och de hoppade runt lite ostabilt.



Vi tänkte kidnappat denna för den var SÅ sööööt! Hade velat gå in i hagen och klappat.



Mysigt att se dom hoppa runt i hagen...

Idag på morgonen var vi hos bm...kändes som det var en evighet sen.
Allt var bra med bebisen :D Och med mig var det inte heller några problem..
Hjärtslagen var 130 denna gången..och bm sa att där var nog huvudet, det var ngt hårt...för jag sa att det rörde sig nu...ha ha...
Alla värdena på mig var toppenbra känner mig oxå pigg, glad och upprymd! Mot slutet i graviditeten brukar värdena ligga lågt...vad härligt det lät....mot slutet...kan inte de veckorna komma snart.
Det känns som man måste vänta så länge till. Är i V. 22+4
Gick igenom UL svaren och allt såg så bra ut.
Fick massa papper och information...ska på föräldraträffar nu några gånger framöver.
Ska skicka in papper till försäkringskassan med...gäller att hålla reda på sina papper, det är en del man får nu.

Här är solen framme så funderar på om jag ska gå en långpromenad!
Jag och Glenn åt förresten nästan upp en hel vattenmelon igår...bara en liten klyfta kvar att äta upp idag :)
Älskar verkligen vattenmelon det är så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0