Nervös som attan...

Trodde det var Glenn som ringde till mig för knappt någon timme sen...men när jag skulle svara så var det ett annat nummer...
Då var det hotellet som jag lämnat in mitt CV på som ringde och ville träffa mig I MORGON redan...hjäääääälp...det jag tänker på är...HUR sjutton ska jag göra nu...jag är ju gravid...men jag vill ju ha jobbet...jag är redan nervös nu...måste samla ihop mina papper som jag ska ha med mig i morgon så jag inte glömmer det...och vad ska jag ha på mig...nää, nu blir jag sådär uppe i varv som man kan bli när man inte tror att någon ska ringa till en.
Okey...jag ska inte ha för höga förhoppningar...men ändå...det är inte så lätt att koppla bort.
HJÄÄÄÄÄÄLP...
Jag säger som Julanta: "Ja vet inte va ska ja gööööra"
Förresten är det ju första april idag med....men detta är inget skämt :S

Idag vid klockan 3 ska jag träffa Naida...en som jobbar lite extra på Kicks precis som jag. Vi ska ta en fika på stan och babbla lite :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fasen vad roligt för dig tjejen. Så glad för din skull. Jag ska hålla tummarna för dig =)

Kram

2009-04-01 @ 19:45:44
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0