Skärtorsdagen

Idag var jag nere på stan och köpte lite påskgodis till brudarna på Kicks...fick ett nytt personalkort med och pratade om hur jag skulle jobba framöver.
Hela juni sätter hon upp tider iaf sen så kom vi fram till att det får bli preliminärt juli oxå...beror ju på hur jag känner mig, och det är ju svårt att svara på nu.
Men det är ju bra iaf =) Skönt att jobba lite faktiskt! Helst nu när man fick lite löneök i april med, aldrig fel =)
Så när kära vänner har ni tänkt ha semester?
Måste by the way anmäla oss på föräldrainformation på försäkringskassan med...måste kolla det nu och anmäla oss för nu börjar platserna sinka...många som ska ha nu framöver =)
Vädret blir bara soligare o soligare...var lite mulet och blåste kallt innan...men nu börjar det ordna upp sig (som han säger i Suntrip på flygplatsen...hahaha)

Det var värst vad det rör sig i magen nu då...har jag suttit för länge =)
Men det är härligt att känna!

Jaha tänkte jag skulle lagt ut en bild här på mig, men digitalkameran verkade vara helt urladdad...hur det nu kan komma sig....den måste ha stått på...eller Glenn du kanske känner dig skyldig?? ;)
Min mobil pep slut på batteriet så det gick inte heller...
Håll tillgodo med text istället...Bild kommer nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Nu ska jag uppdatera bloggen! :D Har haft väldans mkt i skolan just nu (fortfarande mkt), men kan nog blogga lite som det ser ut idag iaf. :)

2009-04-09 @ 16:34:56
URL: http://smalandstos.blogg.se/
Postat av: Martina

Det låter som ett bra kladdkakerecept! Får försöka snappa upp det av dig nån dag. :)

2009-04-09 @ 17:32:40
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0