Men...

Jag trodde att de hade typ felkopplat i Glenns mobil på jobbet så att det blev kopplat till mig....fråga inte hur jag fick ihop det mitt i allt...haha...det ringde iaf..såg att det var Glenn...sen hör jag en kvinnoröst...vad fasen..-hallåå...säger jag några ggr...och rösten säger hallå...och nu undrar du säkert vem detta är...vem tror du att du pratar med Erika?
...jag grubblar och gissar såklart fel...och gissar att det är någon på Glenns jobb...
Nää...vem är det du pratar med??
-Men PIIIIIIIIAAAA skriker jag...är det du?
ha ha då är det Pia från Lindextiden som är uppe hos min älskling och fixar med någon bil...ha ha...där fick hon reda på en nyhet så hon blev chockad :P
hehe så är det ;)
Vi får verkligen ta oss till henne och hennes man snart...och hälsa på dom...jag menar det var inte igår :/
Ok, de är inte jämngamla men vi kommer överens och skrattar åt samma saker så vi har kul ihop ändå fast att de kunde vart mina föräldrar :)
De är så trevliga och spontana!

Var tvungen att smörja min mage innan med...det draaaaar :)
Tur man har supercremerna ha ha skämt och sidovagn det blir nog bra.

Alltså Glenn ville att vi skulle Grilla med ett par vid namn Fredde & Linnéa...han kör Cross med dom...och jag har typ träffat dom två gånger...men de är trevliga som fasen....nu ville dom att vi skulle grilla tillsammans ikväll...tjaa..varför inte?
Det kan vi väl kanske göra då...

Hmm....kom även på att jag måste komplettera min dagcreme med spf...de nötterna har ju inte blandat i det i min favviscreme...??? ???? ?? ??  Det är A&O...hmm...det finns säkert något snille som klurat ut det oxå så de ska tjäna ännu mer pengar på att man måste komplettera den.

Denna produkten ger dig lite mer fukt under dagen och piggar upp huden samtidigt som den fäster till make-up!
Kan användas under dagen när du vill vakna :)
 Christian Dior Deep Hydraction Refreshing Spray, Fuktspray

Sen Josefin kan jag lägga ut den produkten som jag pratade med dig om i går...den fuktsprayen som skulle skydda mot strålning från datorskärmar m.m
Clarins Expertise 3PScreen Mist 100ml

Clarins - Expertise 3P Screen Mist 100ml

Skulle kunna lägga ut massa produkter här...är ju så sjukt intresserad av kosmetikprodukter och vad de kan förvandla en människa till.
Det är konst enligt mig...men man måste lära sig att använda produkterna på RÄTT sätt..mååååånga gör felet och använder en för mörk foundation! Det ska man absolut inte göra...men kan tom se GRÅ ut i hudtonen om det blir fel nyans...eller Gul som en kines...eller rosa som en ...rosa panter...nä, men ni fattar. Det är det värsta jag vet!
Så för sjutton investera i RÄTT nyans...skulle jag få välja på en produkt vad gäller make-up så blir det lätt foundation...
Har provat en hel del detta året som vart...men kan starkt rekommendera Lancome Teint Idole...pris ca 500:-
Just nu använder jag Clarins Smooth Foundation...och den är som en Mousse i konsistensen...men med deras bas-creme iblandad (vilket gör att den sitter längre och bättre)
Måste ju använda det man vinner i tävlingar med och de är inte fy skam de produkterna inte :)
Och sen vet jag inte vem som satte "Trenden som aldrig kom med i någon modetidning" med Rosa läppstift och fel foundation tillsammans...eller varför inte idominsalva så alla extra fnasigheter syns på läpparna...DET skulle jag gärna vilja veta. Vem var det?

        
Lancome                                                             Clarins

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Hahaha, klart du får sno bilden. Haha, Hon är så snygg mitt barn :D

Ja, vi måste ses snart! ÄR ledig hela nästa vecka, tänkte åka in till växjö då, kanske skulle ta en sväng på stan?!



LOVE YOU!!!!!!

Pussar

2009-04-24 @ 18:55:41
URL: http://ewelinakenis.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla du. Jag tror fakstikt jag ska skaffa mig en sådan. Värt att testa =)

2009-04-24 @ 22:22:24
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0