MÅN-dagen ? Jag ser bara SOL =)

Måndagar brukar vara min städ-dag typ...har bytt rent i sängarna, tvättar, plockat diskmaskinen och allmänt plockat iordning lite grejer här hemma. Det är skönt att fortsätta veckan sen med att det är iordning i hemmet :)
Mötte upp Sarah på simhallen klockan 10 idag med...vi simmade...en hel del faktiskt...det gick superbra och skönt var det :) Så har bestämt att jag ska simma minst 1gång i veckan nu...man får inte bli lat...måste röra på sig.
Invigde den nya bikinin...överdelen på bild här nedan...underdelen är en vanlig modell bara, inte lika kul ;)
Svart som vanligt då...! Kan säga att jag älskar den! Den sitter sååå bra och sen framförallt sitter den på plats utan att man behöver dra i den...tack vare silikonet runt om =D
RACE MARINE W MIX BAND RS094 BLACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0