Kyckling på fredag...

trodde du ja...det åt jag igår :) Fixade en kycklingsallad...den var jättegod!
Sen när älskling kom hem så försökte han äta lite...han har tandvärk stackarn.
Så han ringde igår till akuten...men de ansåg att det inte var "akut" Ok...han har bara väntat på en remiss i typ ett halvår nu för de ska dra ut tanden...de gjorde bara en provisorisk ifyllning i den så länge då...
Morr...

Strax ska jag ner till stan och möta Sarah...vi ska ut i luften och andas och kolla på present till en hon kände.

åååå jag blir så förbannad...kan verkligen inte ta kort utan att se heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt muppig ut...
JÄVLA SATANS SKIT HELVETE!!!!!! Skitkamera.
Fan då skiter jag i att lägga ut någon bildjävel då!
Pappa och syrran skulle uppenbarligen flabba läppen av sig...eftersom de är papparazzi av något...tar kort heeeela tiden..det är nästan så man blir lite störd ibland...är så ovan framför kameran och även bakom kameran...bra kombination där.
Nu ska jag draaaaaaaaaaaa.

Antal kg som jag gått upp hittills: 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0