Inför påsken :)

Idag var det stora städ-dagen...det regnade nämligen ute idag och var allmänt mörkt.
Så då får man passa på...ska slänga massor av skräp nu ikväll och be Glenn lägga ut lite grejer på blocket som vi inte har någon användning för eller har tröttnat på :)
Tvättkorgen är förresten tom för första gången på länge med...så nu kan vi bara vara med varann hela 4 påskdagar och hitta på kul grejer! Kul läsning...bla bla bla..
Vi får se vad det blir av att...har inte spikat något ännu...men grilla lär det väl bli om vädret tillåter!
Påskmat är överskattat :) Vem vill sitta och gluffsa i sig janssons, prinskorvar, köttbullar med mera i vårvärmen bara "för att" Nej tack det åt vi för mindre än 4 månader sen...jag klarar mig.
Funderar just på om det är något påskgodis man kan inhandla...hmm...nää, jag tror inte att jag är så förtjust i påskgodiset heller ha ha...
Men en äggmacka får det ju bli iaf...ägg är bra att äta just nu med..så påsken är välkommen ändå :)


Kommentarer
Postat av: Martina

Tror att du menar "överskattat" istället för "underskattat" ^^

2009-04-09 @ 16:36:19
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0