Härlig dag!

Jag vet...varför lägga ut bilder egentligen på grejer man köpt...japp glo om du vill eller slipp :)
Men lite roligare än text iaf...så tänker jag...

Idag har det vart soligare än på mycket länge! Det är så härligt...var på stan och fikade och shoppade med Naida...när vi hade vart på Ginatricot kommer en försäljare fram (han ser ut som vilken kille som helst en varm sommardag med stora brillor och slapp stil) Så stannar han oss och säger: -Har ni fått någon gratis telefon idag?
Vi tittar förvånat på varann och på honom och säger....vaaa? Näää...(tror att han skämtar eller nåt...)
Då är han försäljare för 3...men jag har det redan så jag slipper lätt undan :)
Men Naida däremot har ju tele2 (det skulle hon aldrig sagt)
haha så hon börjar rabbla om att hon ringer för si och så och har ett bundet abonnemang och så vidare...HUR hon säger det låter så jäkla komiskt allting och han är ju inte bättre...värsta glidaren...så jag börjar asgarva och kan inte hejda mig...och Naida börjar asgarva... och sen säger hon att hon köpte den på fyllan klockan 4 mitt i natten för hon hade slarvat bort den andra...hon ringde alltså till kundtjänst och köpte en ny mitt i natten...
Hon säger att de får träffas på stan en annan dag när hon inte har kvar bindningstiden längre...
Ja jisses säger jag bara...




Tag 3 bet för 2...ja så jag passade på...sen hade jag 25% rabatt på hela köpet :)



Koftan ser skittråkig ut på bilden...men jätteskön och snygg på iaf. Ginatricot 199:-



SVART kul färg :) 149:- Ginatricot ser oxå skittråkig ut här...men snygg på.




Det var dax för en ny väska...ska kasta den gamla nu att jag inte inhandlat en tidigare...det är ju konstigt...
Efter alla rabatter så blev priset på denna 159:- Åhléns. Gillar den skarpt faktiskt. (Lack-väska) Och SVART ;)


Och här är jag... för er som inte sett mig på ett tag :) Varsågod syrran...jag har tagit dom alldeles själv nyss! ;)
Så en färsk uppdatering :)










Kommentarer
Postat av: Nathalie

åhhh så fin du är vännen:) Mysigt det ser ut. Jo han borstar tänderna, skit kul tycker han. Säger man att nu vincent är det dags att borsta tänderna, då springer han mot toaletten och har handen i munnen och drar på tänderna:) de lär sig fort. Jo det är hanns fotölj:) Han o¨ch neliah har vars en. Jag kan slå en signal i morgon kväll om jag kommer ihåg det och är hemma, annars är det bara till att ringa du, jag glömmer så lätt. Puss o kram min lilla julanta:)

2009-04-01 @ 20:16:01
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Martina

Iiiih! Så fin mage! :D Vill ju vara hemma och känna på bebisens sparkar. :)

SÅg att du liksom jag också hade lagt upp dina inköp på bloggen! ^^ Man vill ju gärna visa sina fynd plus att det blir lite mer liv i bloggen med bilder. :)

Har också köpt leggings på Lindex (det var väl lindex-leggings på bilden?). Får se om de passar. Är ju så bred över lår o rumpa så storlek M är lite för litet. trots det är storlek M på Lindex = strl 40/42. Större sifferstorlek kan jag inte ha, men jag har bokstavsstorlek L.... Hmmm..... Jävla knepigt. :/ Kram på dig!

2009-04-02 @ 11:27:29
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0