Denna veckan...

Vi har bara köpt en barnvagn än så länge :) Men vi ska inte hämta ut den försen i juli.
En del verkar så hysteriska i att shoppa...jag tycker det är för tidigt att åka till Ullared 7:e maj och handla...men jag kan ju inte efter det eftersom jag ska jobba lite och sådär.
Jag är nog mer en "planerare"...har skrivit en lista på lite vad man kan tänkas köpa där...sen får man ju se vad man hittar.
En del grejer är ju faktiskt roligare att köpa efter födseln när man vet :D
Är nu i vecka 25 och det sparkas på där inne...helst på kvällen och när man ska sova ;)
Denna veckan har väl inte hänt så mkt...träffat Helena...köpt en ny bikini på stadium (VAAA? tänker du nu) Men jag kan ha den nu, sen, senare och efter....hoppas vi på :)
Måste ju vara snygg när man går på vattengympa ;) Nee, inte bara därför...var så jävla trött på min andra bikini.
Idag ska jag träffa Josefin...vi ska gå en runda runt sjön...var ett tag sen man rörde på sig nu så det behöver jag! Och längesen jag träffade henne med så det blir kul!
Fick även fler tider som jag ska jobba...blir nästa månad lite här och var :)
Kan inte bestämma mig om jag ska gå på vattengympa i morgon eller inte....jag är född i stjärntecknet Vågen...och då är man lite velig ;)

Vågen

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för en härlig promenad =)

2009-04-24 @ 09:15:35
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja jag fick en lite vattenblåsa på ena foten, men annars kändes skorna kalas bra.

2009-04-24 @ 11:01:06
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0