Bortgjord

Vår granne gjorde bort sig duktigt igår...Glenn och jag hade tjabbat lite om vad vi skulle göra på kvällen...så vi satte oss i varsin bil på parkeringen...då skulle jag sen gå över till honom och sätta mig...då möter jag vår granne som kommer fram askalas och frågar om vi bråkar? Och börja predika om att han skulle egentligen tycka det var bäst att vara särbo...vi bara tittar på varann och jag ser nog ut som jokern i batman...(frågetecknet)
Mycket han vet om vårt förhållande...han kommer tycka det är ännu mer pinsammare sen när han upptäcker att jag inte bara gått upp i vikt...
Grejen är väl den att man kanske inte alltid kommer överens...men varför hymla om en sån sak...lika bra att säga vad man tycker...då lever man inte i ett låtsas-förhållande.
Jisses...både Glenn och jag tyckte situationen blev smått pinsam...och Glenn sa att han skulle nita honom nästa gång han kommer ut och visar sitt nylle.
ha ha...

Idag test-tvättar jag med ett annat tvättmedel eftersom vi tror att Glenn inte tål tvättmedlet vi har nu...han ser ut som en prickig korv...och har gjort i typ 2 veckor...han har ätit tabletter men det hjälpte knappt så nu testar vi och ser om detta funkar.
Hoppas!!
Sen får vi se vad vi hittar på för ngt...inget planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0