Bio ikväll

Fy faan vad det är lite småtrångt här på vår parkering...helst om man har en Saab Kombi att parkera med oxå och en granne som stod och vrålglodde när jag skulle parkera igår när jag kom hem från Frida...LOL säger jag bara...men DÅ var det inte så LOL...jag blev ganska störd på att den där kärringen till granne slutade upp med sitt och ställde sig verkligen och glodde på mig.
Jag tror inte alla har fattat att vi har en "riktig" bil nu UTAN dekaler...och de måste kolla vem det är som tänker sno "deras" parkering här verkar det som...jag blev så störd så jag gasade som fan när jag backade och ställde mig på en annan lucka.
Sen kom jag in som ett åskmoln och Glenn undrade om det inte var skönt att gå runt sjön med Frida...
Sen åkte vi iväg och handlade lite kvällsmat...då tog vi bilen igen sen fick Glenn parkera det arslet på rutan..då minsann kunde hon skämmas när hon såg att det var vi som hade bilen.
Jag bara smällde igen dörrjävlen när vi gick in i läghenheten!
Oj vad man kan...

Skit i det nu...det var bara inom parantes...

Ikväll ska vi på bio 18:30 och se Fast and Furious...gissa vem som vill se den jätte jätte mycket...
Men de andra har ju varit bra...helst den sista av dom var riktigt riktigt bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0